Monday, July 2, 2007

time of your life.. - first part


prima plecare din vara asta.. am plecat, m-am si intors.. cu un picior scrantit, cu dor de mare de data asta dar si de locurile prin care am trecut, obosita dar cu chef de viata si gata sa plec din nou, fara insigna mea super din vama, care era speciala pentru ca avea si o poveste, somn foarte putin, nopti pierdute, strazi inguste noaptea, cu felinare, niciodata nu mai vreau sa vad chipsuri si alte prostii, dor de muzica mea si de cateva persoane, am multe de povestit.. pana atunci o sa tot aduc poze, si cum inca nu le am pe toate o sa pun cateva.. restul, zilele urmatoare.. :D

2 comments:

Anonymous said...

imi pare relativ rau de insigna ta ... mereu se gaseste alta s-o inlocuiasca !!!
ce ziceai ca mi-ai luat de pe unde ai fost?

Anonymous said...

dar era speciala.. pana si soferul a cautat-o cand a vazut cat tineam la ea.. ziceam ca ti-am luat, nu ziceam si ce ti-am luat :P
vezi tu.. ;;)