Friday, July 27, 2007

profesoara mea de franceza din clasa a 5-a

profesoara mea de franceza din clasa a 5-a e o adevarata doamna pe dinafara.. profesoara mea de franceza din clasa a 5-a nu m-a invatat deloc franceza.. nici in clasa a 5-a si nici mai tarziu. in schimb mi-a dat 5 pentru ca n-am stiut.. n-am stiut ceva ce nu aveam de unde sa stiu in conditiile in care ea avea alte preocupari la orele noastre si oricum dadea note in functie de simpatiile ei. eu nu eram printre acele persoane.. n-aveam parinti profesori, nu-i faceam cadouri si nici nu vorbeam mai mult decat trebuia, nu-i faceam complimente cu caru'. a stat cu mine in cartier, si inca mai sta.
profesoarei mele de franceza din clasa a 5-a ii faceam masaj in ore, ii plimbam cainele, ma duceam sa-i cumpar bere si incercam sa-i intru cat mai mult in gratii. cu toate astea mi-a dat 5. am urat-o pentru asta si pentru ca jingnea copiii si pentru ca era nedreapta si pentru ca era genul care te facea sa-ti pierzi increderea in tine, mai ales la varsta la care eram, pupandu-i in cur pe aia cu bani si pe fiu' inspectorului si umilindu-i pe restul. am fost ingrozita de ea si de orele ei timp de 2 ani cat am avut-o ca profesoara. in clasa a 6-a lucrurile s-au mai schimbat.. atunci cand profesoara mea de franceza a vazut lista cu mediile clasei asezate in ordine. si s-a mirat foarte tare cand m-a vazut undeva sus.. de atunci m-a lasat in pace si mi-a dublat notele. n-am mai avut nicio treaba cu ea. acum n-o mai urasc, nici nu-mi mai pasa.. doar o salut cand isi plimba cainele prin fata blocului meu. si nici nu ma mai sperie oamenii ca ea, sunt prea josnici in ochii mei si in niciun caz increderea mea de sine nu mai are de suferit din cauza unora ca ei.
profesoara mea de franceza din clasa a 5-a ar fi o adevarata doamna daca n-as cunoaste-o si pe dinauntru..

9 comments:

Anonymous said...

6 nota de trecere:)) si in plus ai invatzat sa faci masaj;) si ai facut si miscare ea itzi dorea binele si tu nu il vedeai fugi sa itzi ceri scuze!

Erika said...

vaaaaaaaaaaaaaaaai!!! am scris 6?!?!?! mi-a dat 5 !!!!!!! nu 6! am gresit.. mah sa stii ca asa e.. sunt cam nerecunoscatoare de felu meu.. ca miscare faceam destul de fiecare data cand alergam in ore pe la magazine sa-i luam mancare..

Iulia said...

inseamna ca trebuie sa ma consider norocoasa ca nu o am ca profesoara. te compatimesc.

Anonymous said...

=)))) ce fata..te'a traumatizat tanti aia?maaaare kkt..eu am d'astea la fiecare 4 ani..ji stau cate 4 ani cu fiecare...acum ma duc la facultate..ajtept s'o cunosc p urmatoarea:))))

Erika said...

@iulia: mah, nu stiu daca sa te consideri norocoasa ca n-o ai ca profesoara pt ca nu stiu cum e profesoara ta de franceza.. se poate si mai rau..
@alina: da, si eu am parte de d-astea pe unde ma duc.. da nu ma dau ele gata pe mine.. :))

Laura Apetroaie said...

Poate e tarziu,dar postul asta mi-a amintit si mie de profa de engleza din clasa a 8-a:)),si la ea cam aceeasi poveste:)

Erika said...

oameni ca astia sunt peste tot deh... toti dam odata si-odata de vreunu

Laura Apetroaie said...

Oricum ora era timp pierdut ora ei,idar nici acum dupa ani,nu raspunde la salut:)

Anemari said...

Dupa ce ai citit ce ai scris tu in acest post,mi-am adus aminte de profa mea de generala singura chestie care o difera de profa ta este ca nu ne punea sa ii plimbam cainele,sau sa ii facem alte servicii din astea mai "casnice" dar in rest totul este identic...