Thursday, July 5, 2007

treaba mea

am ceva cu atitudinea nu cu ideile sau parerile oamenilor. nu prea ma cert cu oamenii, nu prea urasc, dispretuiesc doar, nu judec, decat o singura persoana cred, pe restu ii critic, adica am cate-o parere de multe ori dar nu-mi dau cu parerea( nici macar pe bloguri) daca nu mi-o cere nimeni, prefer sa las oamenii sa se creada importanti si destepti fara sa le dau lectii, ma pricep foarte bine sa fac oamenii sa se simta prost dar si sa-i binedispun, fara sa ma pricep deloc la consolari, sunt lucruri pe care nu pot sa le spun, nu le spun decat foarte rar, cel mai mult nu suport oamenii ipocriti, mi se spune ca sunt prea sincera si directa si, da, am curaj sa spun in fata parerea daca asa cred sau daca mi se cere, pot sa ma prefac ca nu vad sau nu cunosc parti ale unor oamenilor, dar asta nu inseamna ca nu-mi dau seama de ele, doar ca oamenii de obicei sunt atat de prosti incat isi imagineaza ca sunt prea complicati si de neinteles pentru mine, iar eu evit niste situatii neplacute si care oricum n-ar avea niciun rost, nu pup in cur chiar daca am nevoie de o persoana, asta nu inseamna ca nu exista oameni de care ma folosesc, am invatat sa ascult fara sa ma enervez, de obicei mai mult ma amuz, sunt egoista si recunosc, oamenii cred ca sunt mereu fericita si imatura, doar pentru ca rad mult si nu ma vaiet niciodata, si prefer sa-i las sa ma creada mica si proasta decat sa-mi stie povestea si sa-si dea cu parerea sau sa judece

3 comments:

blur said...

unii pot spune ca esti un om rau, rece, nepasator. altii ca esti misterioasa, ciudata, aparte. unii te invidiaza, altii te iau de ignoranta. eu zic, pe langa subiect, ca esti OK. ;))

Anonymous said...

unii merita ascultati, altii nu, unii ma cunosc.. si ma accepta asa cum sunt

Anonymous said...

...asa cum sunt, cu pluta adica ..
:)).. hai, ia o pupatura !!! :*