Tuesday, June 19, 2007

ce conteaza


sunt 2 oameni.. am 2 oameni speciali, care ma fac speciala si care imi dau cate-o lectie exact cand ma astept mai putin pentru ca reusesc cumva sa ma puna pe mine aproape intotdeauna pe primul loc.. nu asteapta nimic de la mine, nu-si fac ambitii prostesti cu mine, nu ma judeca si nu m-ar lasa niciodata singura cand am nevoie.
am destui prieteni cu care rad pe terase si pe strada cand se uita toata lumea la noi, cu care pierd noptile si dansez pana dimineata, care ma fac sa uit de probleme, cu care ma cert doar pentru ca ni se pare ciudat sa fie liniste, carora le pasa si stiu asta..
dar am doar 2 persoane care nu sunt obligate cu nimic fata de mine, si totusi ar face aproape orice pentru mine, de care sunt absolut sigura ca nu mi-ar face niciodata rau intentionat. ma fac sa ma simt in siguranta si in acelasi timp ma fac sa ma simt mica pe langa ei, cand vad devotamentul si rabdarea cu care imi iarta tot, imi accepta tot si raman mereu cu mine.

mai e o persoana mai vecheee dar aproape neschimbata, care se zice ca ma "completeaza", care nu poate sa nu se bage in treburile altora, cu care am rabdare si o ascult si o invat, de care nu ma plictisesc niciodata si care ma calca pe nervi de fiecare data cand vine si mananca seminte la mine acasa sau cand nu tine minte aproape nimic din ce vorbesc cu ea si care reuseste sa ma scoata foarte des din minti, si nu e singura. si mai am un semn de intrebare

No comments: