Tuesday, April 24, 2007

tuesday's gone..




foarte ciudata ultima perioada de timp.. mult timp pierdut.. multe.. prieteni cu probleme, colege nemultumite de pozitia din banci, profesori cretini plus o mama foarte irascibila si aeriana in ultimul timp.. si nimic iesit din comun..
atata irascibilitate in aer zilele astea.. diriga e singura care ma distreaza la culme cu irascibilitatea ei.. in rest, toti ma plictisesc deja cu nervii lor.
ma gandesc cum sa fac sa plec la mare.. de unde bani? cine mai vine in afara de mine si corina.. ce fac cu absentele, mergem cu trenu? cu ce tren?..
ma mai gandesc si sa schimb melodia asta pe care o ascult de cateva ore, da nu prea vreau ca e preferata mea in seara asta.. si vreau sa fac rost de cartea aia odata! si nu mi-o da nimeni si toti ma cred nebuna! ce stiu ei..
nu prea mai am timp sa fac ce-mi place.. nu mai am timp de mine. ar trebui sa ma gandesc mai bine la timpu asta pierdut.. [-(
si inca astept sa se intample ceva., dar nu se intampla cand te astepti..

No comments: