Wednesday, April 11, 2007

never take it seriously..


m-am saturat! nu-mi mai pasa... nu vreau sa-mi mai pese pentru ca la urma urmei nici nu are de ce.. NU MERITA! nu intelgeam fenomenul, da' m-am gandit ca na... la varsta mea e de inteles sa nu poti sa vezi cum stau lucrurile pentru "astia mai mari", trecuti prin multe care acum stau si analizeaza si ii judeca pe altii, ca ... au "dreptu"... da' ma intreb eu.. cine le-o fi dat dreptu asta? si cine le-a dat dreptu asta, de ce nu le-a dat si puterea sa se judece pe ei insisi inainte de toate? ca daca s-ar vedea pe ei, si-ar da seama ca au atatea de reparat, incat nu mai au timp sa duca grija altora... si macar daca ar face lucrurile astea cu un scop mai inteligent, ca sa faca un bine, sa ajute.. aiurea! ei au evoluat.. facand rau. cum poti sa spui ca evoluezi cand de fapt te transformi intr-un om mai rau, indiferent si incapabil sa-i inteleaga pe ceilalti asa cum sunt, nu cum ii vrei tu neaparat?
si oricum n-o sa invete nimeni din greselile voastre, asa cum nici voi n-ati invatat din greselile altora, a trebuit sa aveti curaj sa traiti si sa faceti alegeri, mai bune sau mai putin bune, ele tot folosesc cumva candva, la un moment dat in viata pentru ca toate au un scop..
asa ca de-acum incolo va pierdeti timpul degeaba incercand sa-mi "aratati realitatea", e realitatea voastra, e ce vedeti voi, nu e adevarul.
am parerile mele, nu ma feresc sa spun ce gandesc, nu ma intereseaza ce cred unii din moment ce exista oameni care ma cunosc si au incredere in mine orice s-ar intampla si intotdeauna o sa fac ce cred eu si ce simt, nu ce ma invata altii (sunt si incapatanata), chiar daca gresesc!
in concluzie, n-am regrete, eu n-am incercat sa fac rau iar daca am facut a fost neintentionat, si o sa inceapa sa-mi pese mai putin... iar voi... sa fiti fericiti cu vietile voastre "interesante".

1 comment:

lore said...

:) tu copile bine zici!!!:)>:D<