Sunday, April 15, 2007

nu mai vreau sa fie duminica




urasc duminicile... nu-mi plac, pentru ca toata lumea are o stare de moleseala si vrea sa doarma sau, oricum.. sa se odihneasca cumva. asa ca duminicile sunt plictisitoare si mereu mi se pare ca e prea multa liniste... de-aia nici nu trebuie sa ma uit in calendar ca sa stiu ca e duminica, pur si simplu stiu..
parca timpul trece mai greu, n-am chef de nimic, mereu sunt singura, nu pot nici sa invat, peste tot e pustiu si nimeni nici macar nu te asculta..
mai e si soare.. dar e si el la fel.. un soare "de duminica"..toata lumea parca asteapta ziua asta si gaseste ceva bun de facut, se bucura de ea intr-un fel sau altul, numai eu astept sa treaca odata!.. sa vina luni si sa stiu ca a inceput saptamana, ca am treburi, ca nu stau degeaba si singura.
simt ca-mi vajaie capul si e numai vina ei.. a duminicii, ca-mi aduce starea asta
tot ce pot sa fac e sa stau pe net..
nici macar n-am idei duminica!

1 comment:

Ana said...

mie imi plac duminicile...desi uneori simt exact ceea ce simti si tu:) cine stie? poate la un moment dat ai sa ajungi sa le placi si tu..
imi place cum scrii..am sa mai trec pe la tine;)