Sunday, December 9, 2007

Leapsa de duminica

BEST
1. Male friend: Adi, Dan, Florin SI Tweet
2. Female friend: Ema, Corina, Andra
3. Vacation: vara din 2006
4. Age: 15
5. Memory: ar fi prea multe.. cea mai recenta e de vineri, la pitesti, concert, corina si tweety, cumparaturi, travka, frig, ras, tren, poze..

WORST
1. Time of day: dimineata, 6:30..
2. Day of the week: duminica
3. Food: peste
4. Memory: nu ma gandesc niciodata la alea urate

LAST

1. Person you saw: mama
2. Person you talked to on the phone: Mihaela
3. Hugged: aseara, mai multe persoane, nu-mi amintesc sigur
4. Text messaged: Valeriu, Ema
5: IM: Diana

YESTERDAY

1. What did you do: am venit de la concert, am dormit, am mancat in sfarsiiiiit, am descarcat pozele, am povestit, am fost ragusita, am vorbit la telefon, am incercat sa invat, am ascultat muzica, stat pe net, dansat, am fost la andra, am fost in club :))
2. Who were you with: multi, doar am iesit in oras..
3. Bad/Good day: am fost un pic obosita..
4. Lose something: cred ca toate sunt la locul lor..
5. Fall out with someone: nu

TODAY
1. What are you doing now: acum m-am trezit
2. Today in general: ce pot sa fac duminica? dorm! si cateodata am intentia sa invat..
3. Wearing: pijama
4. What did you eat for lunch: biscuiti Pim's /:)
5. Better than yesterday: nu

TOMORROW
1. Is: iar luni..
2. Got any plans: scoala, teza la engleza, film
3. Getting Lucky: da, imediat cum trece anu' asta
4. Dislikes about tomorrow: teza la engleza
5. Do you have work: inca putin si iau o pauza

FAVORITES
1. Number: 19, 9, 7 (numerele impare in general)
2. Song: azi ascult kumm, travka si coldplay
3. Colour: albastru, mov, verde
4. Season: primavara
5. State: in momentul asta, Austria

CURRENTLY
1. With someone: citez.. eu nu sunt singura, sunt libera! :))
2. Missing someone: da.
3. Mood: adormita
4. Wanting: sa vina vara si sa plec, sa nu ratez niciun festival si sa nu simt cand e duminica, sa dorm pe plaja si sa merg la cumparaturi, sa citesc numai ce-mi place si sa nu trebuiasca sa ma trezesc devreme


Leapsa am primit-o de la nikosita si merge mai departe la allia, lara, vlad, si la oricine mai are chef de ea.. :)




6 comments:

lara said...

merci de leapsa am preluat-o :)

Erika said...

am vazut ;))

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Eu de ce nu sunt la "male friend"?
Ha?
Nerecunoscatoareo ! :P

Erika said...

:))) m-am si gandit sa te trec acolo, dar am zis ca poate tu nu vrei sa fi prieten cu mine, mai ales acum, cand mai ai un pic si ajungi director.. :-s

Anonymous said...

Las ca poate te angajez pe post de secretara ;))