Wednesday, December 19, 2007

Leapsa cu cantec



Cea mai vesela melodie:
  • Dance Trauma - E-uri (o ascult mereu cand sunt fericita)
  • Travka - Jump (ma face si mai fericita cand o ascult :))
Cea mai trista melodie:
  • Pink Floyd - Hey You
  • Placebo - Pierrot The Clown (pentru ca imi aminteste de o perioada urata..)
Cea mai senzuala melodie:
  • Prodigy - Hotride
  • Stillwater - Fever Dog (claaar!!!)
Cea mai idioata melodie:
  • Margineanu - Daina mucles (in sensul bun.. :))
Cea mai veche melodie:
  • Edith Piaf - Non je ne regrette rien
Cea mai noua melodie:
  • Daft Punk - Make Love
Cea mai dulce melodie:
  • Elton John - Tiny Dancer (cea mai dulce??!?!?! /:)
Cea mai recent adaugata melodie:
  • Zob - Radiopunk
Cea mai agresiva melodie:
  • Pantera - This Love
Cea mai ascultata melodie:
  • Citizen Cope - Brother Lee
Cele mai multe melodii ale unei singure formatii pe care le aveti in playlist:
  • nu neaparat cele mai multe melodii, dar cele mai ascultate trupe: Travka, Rage Against The Machine, Coldplay
Cea mai interesanta melodie din punct de vedere al constructiei:
  • Royksopp - What Else Is There
Melodia cu cel mai lung titlu:
  • Pearl Jam - Elderly Woman Behind The Counter In A Small Town (ca sa nu scriu tot lying is the ... :))
Melodia cu cel mai scurt titlu:
  • Hooverphonic - Eden


Leapsa vine de la vlaad si se duce laaaaaaalalalala : andressa, niko si oana despa :)

7 comments:

nikosita said...

holly shit.dar e de scris :)) i'll do my best. ms de leapsa :)

Erika said...

:))) da' mie-mi spuuui!... eu a trebuit sa scriu de 2 ori ca prima data am dat copy-paste de la vlad si el avea linkuri si m-am prins prea tarziu.. eu sunt mai nepriceputa.. 8-)

Vlad said...

Arata ca dracu posturile mele in editor :D
Important e ce iese, oricum xD
Uitasem de Royksopp, cum am putut... Am avut o perioada in care o ascultam in continuu, pe asta si remixul de Trentemoeller.
Trebuie sa le caut pe alea senzuale, vesele si agresive ;))

Erika said...

:) astea mi-au venit acum.. sa le cauti, mie imi plac mult :P

OANA DESPA said...

cum am timp, cum fac treaba. :)

Anonymous said...

crek melodia cu cel mai lung titlu ar fi mai degraba: Fall Out Boy - I've got a dark alley and a bad idea that says you should shut your mouth :P fara nici o aluzie >:D<

Erika said...

@anonim: oricum n-as intelege aluzia pt ca nu stiu cine esti