Sunday, October 28, 2007

si peste o saptamana CU PRAGA VREAU SA TE MINT !!!




















Mi-am asumat riscul unei dimineti de vineri si dupa un drum tensionat de cateva ore am ajuns la o veche fabrica, unde o multime de oameni isi descopereau aceeasi dependenta, dependenta de TRAVKA... asa ca am venit cu totii SA SIMTIM PRAGA la lansarea celui de-al doilea album
Usa s-a deschis, lume multa, nerabdatoare, inghesuiala, multa inghesuiala, apoi asteptare, multe minute de asteptare cu palmele transpirate si batai ale inimii grabite si asurzitoare, si in sfarsit cei 5 apar pe scena si explozia de sunete si emotii incepe!
Toata oboseala mi-a disparut, n-ai cum sa mai stii sau sa mai simti altceva decat muzica, energia, periculos de intensa pe care ti-o transmit. baietii ne-au incantat cu melodii noi si vechi, am urlat impreuna, l-am ajutat pe george la versuri...
La fel de mult ca baiatul din spatele meu care incerca sa ma tina ca sa nu fiu aruncata pe scena, m-a ajutat si boxa din fata mea, de care ma tineam cu o mana in timp ce in cealalta aveam aparatul cu care am facut pozele, poze de care sunt tare mandra avand in vedere conditiile in care am reusit sa mai tin si un aparat.
Am avut ocazia sa fotografiez linistita la melodia "cum te simti" cand oamenii n-au mai facut pogo, dar mi-a fost imposibil..
fiecare melodie era povestea unei miscari a sufletului, era vindecarea oricarui sentiment pamantesc, era slabiciunea mea in acorduri de fum..
Extraordinara a fost si prestatia lor, si reactia publicului, totul a meritat si este imposibil de redat in cuvinte.

Fenomenul "VREAU SA SIMT PRAGA" a inceput in noaptea de vineri si a venit ca o rasplata pentru toata asteptarea acestui album, care, apropos, nu e de vanzare, muzica travka nu poate fi doar cumparata, trebuie simtita si pretuita

3 comments:

moi non plus said...

tres simpatique:P

Erika said...

;;) deh daca n-ai venit... ma prezentai si pe mine baietilor.. asa a trebuit sa ma descurc singura :)))

Andreina said...

Si te-ai descurcat foarte bine :))) Chiar foarte bine... :-"