Monday, October 8, 2007

la limita


"sunt aici, da. doar ma vezi prin fumul asta gros. si eu vad, dar nu pot sa cred nimic. simti ca nu simt nimic?
nu e nicio traire, poate stiu eu sa mimez bine, poate sunt ceilalti prea orbi.. dar absenta mea o simt pana si eu. nu-mi mai gasesc motivele! nici multumirile, nici pe mine.. am doar niste semne lasate de lucrurile superficiale, prin care mi-am facut atata rau mie.
am fost neatenta. mi-am pierdut brelocul norocos si nici n-am mai crezut in el de-atunci. am uitat si sa ma dau in leagane, eram prea ametita de cand am intors totul cu susul in jos si m-am incapatanat sa-mi placa.. si totusi n-am incredere in absolut nimic din ce vad! nici macar atunci cand spui adevarul, cand te astepti de la mine sa simt ce-mi spui, sa inteleg si sa arat ca-mi pasa. si te las sa crezi orice vrei. tocmai pentru ca nu-mi pasa. ti-am zis ca nu ma simt bine aici, nu ma simt in siguranta, nu ma simt multumita, nu zambesc, nu-ti arat nimic din mine. in lumea in care am intrat suntem toti de hartie. toti o apa si-un pamant.
cum sa ma vezi daca de fapt nu sunt aici? nu sunt, m-am uitat in buzunarul unei geci vechi, care acum nu se mai potrivea cu momentul.."

stii ca poti respira fara sa simti? si poti juca teatru fara sa-ti pese sau poti minti pana si gandul nespus al celuilalt. dar vine un moment cand incepi sa te intrebi unde mai esti tu in toate astea. cand te regasesti in sfarsit pe tine, iti gasesti si motivele, si radacinile si curajul de a face ceva cu adevarat pentru tine..


Am o singura arma, e autonomia mea!


11 comments:

tami said...

un post f frumos >:D<
asa cum ne-ai obisnuit,de altfel, pe noi toti cititorii tai >:D<

Erika said...

merci tami :)
pai mai stii tu alti cititori? :)))

Anonymous said...

suntem aici.. :)

Vlad said...

Amortirea morala...este teribila...

Vlad said...

PS: Si raceala asta 8-|. Am stat in pat toata ziua.

Ana said...

Profund post...sper sa-ti fie bine, cu timpul o sa fie bine si ai sa vezi ca treptat ai sa te protejezi pe tine de toate lucrurile din jur care te fac sa "te uiti".

OANA DESPA said...

cateodata, autonomia nu inseamna libertate pentru ca adevarata libertate inseamna renuntare, renuntarea la lucruri neimportante.

gabi said...

Frumos!!!

Vlad said...

ti-am dat o leapsa ;)

Anonymous said...

dor de tine.......bucurestiul e mirific....
femeia fatala.....:))stii tu:)
:*:*:*:*...nu spune la nimeni...pls..............foarte dor de tine...vin weekendul asta home.....poate iesim la un suc:P

lara said...

frumos post! imi place mult stilul tau, erika