Wednesday, August 22, 2007

lucid

cateodata ma trezesc din lumea mea construita din vise prostesti si idei absurde si ma lovesc de realitate. realitatea nu se compara cu ce vroiam eu sa cred si nici nu pot s-o programez eu cum vreau. in realitate sunt oameni care au nevoie de mine, care depind de mine si fata de care sunt datoare sa-i ajut, n-am timp de bufoni care doar ma-ncurca. in realitate trebuie sa mint si sa fiu atenta ce si cui spun, trebuie sa tac, si sa ma straduiesc cat pot sa nu fiu inteleasa gresit. in realitate poate nu exista multe din lucrurile in care cred eu. dau peste adevaruri pe care nu stiu cum sa le iau si care se amesteca,se bat cap in cap si ajung sa-mi aleg unul pe care il tin de bun.
cand am timp, ma joc cu ceilalti din lumea "adevarata" in care ne prefacem ca suntem oameni si ca ne pasa, si le las impresia ca ii iau in serios. cateodata mai incerc cate ceva si cam toate incercarile se termina la fel, si atunci ma intorc la problemele mele reale. cateodata imi place sa visez cu ochii deschisi dar imi dau seama repede ca aici nu poti sa schimbi lumea cu replici de film si cu vointa puternica, copilareasca.
cateodata fac ceva cu adevarat bun pentru oameni care stiu sa ma tina langa ei si atunci ma simt multumita.
cateodata as vrea sa n-am dreptate.
cateodata imi dau seama ca trebuie sa invat sa ma respect mai mult pe mine. cateodata imi dau seama ca nu merita sa te lasi injosit si sa-ti asumi vina unor lucruri care n-au nicio legatura cu tine, si stii prea bine. cateodata imi dau seama ca am putin pentru ca cer putin, si nimeni n-o sa aiba niciodata grija in locul meu ca eu sa am ce-mi doresc cand imi doresc, fara sa-mi fie luat de altii.
cateodata devin atat de indiferenta cat ar trebui.

7 comments:

ionut said...

viata nu tine numai de realitate, viata tine si de dorintele, de aspiratiile, de visul fiecaruia,toti avem dreptul sa visam,sa ne cream o lume a noastra in care sa ne refugiem in momentele mai grele;)

Erika said...

da stiu, sunt mai constienta de asta decat crezi, ideea era ca incerc sa fiu cat pot de responsabila. si realista in momentele in care e nevoie. sa nu ma mint pe mine niciodata.
visele prostesti si ideile absurde cam asta insemnau, in niciun caz aspiratiile sau visele si asteptarile mele. in alea cred..

Ana said...

Eu traiesc in majoritatea timpului in lumea mea cvasi-roz in care oamenii sunt buni si draguti si sinceri. Am fost data jos cu brutalitate din aceasta lume imaginara..si am gustat din realitate: 1. NU mi-a placut si 2. NU mi-a venit sa cred.
Cateodata mi-as dori sa dau timpul inapoi si mai ales mi-as dori sa pot ajunge pe cat de indiferenta vreau..

Erika said...

nu cred ca e nimic bun in a da timpul inapoi.. adica daca te gandesti, e mai bine ca s-a intamplat asa.
e semn bun ca iti pasa ;)) dar de foarte multe ori e nevoie de nepasare si egoism..

D@n said...

postul asta imi aduce aminte de daydreaming:P ...un sport care trebuie practicat cu masura;) ..in afara de "trebuie sa mint", place la mine tot:D bravo copile!:)

Erika said...

pai na... adevaru nu place de obicei :))))
merci, visatorule de zi care te-ai intors din vama ;)))

Vlad said...

"ne prefacem ca suntem oameni si ca ne pasa"
Imi place asta, e important sa ai pe cineva la care sa te spovedesti. Daca te si asculta e foarte bine :)), dar important e sa te descarci si sa crezi ca tin si altii poverile de pe umerii tai.
Stiam o melodie frumoasa cu daydream-uit, dar nu-mi vine numele acum :)