Tuesday, May 15, 2007

fericire, zambete, amintiri si luna mai.. :)



se intampla cateodata sa asculti o melodie sau sa simti un miros, sau sa vezi o imagine care sa-ti aminteasca de o perioada, sau de o persoana, sau de o intamplare.. sau de ceva..
asa mi s-a intamplat in seara asta.. mi-am amintit de cum era anul trecut pe vremea asta.. cum eram. si mi-am dat seama cat de repede trece timpul, si cat de putine stim despre noi si cat de greu putem sa fim fericiti si sa zambim sincer sau sa ne bucuram de lucruri simple..
si imi pare bine ca am stiut sa ma bucur de momentele din anul trecut si de acea primavara mai ales.. cu prieteni si colegi si oameni care la momentul ala m-au facut sa ma simt bine si care la randul lor s-au simtit bine sa ma aiba printre ei..
lucrurile s-au schimbat mult mult.. atunci eram mult mai copii si mai simple si mai sincere si mai putin complicate.. si radeam mult si ne bucuram mai mult de lucruri marunte si stiam sa ne vorbim una alteia si ne distram oricum. nu era nimic prea greu si nimic ce nu puteam sa fim.. pentru ca eram impreuna si stiam sa fim fericite si prietene :) am invatat multe de atunci.. ne-am schimbat si am cam uitat unele lucruri, dar suntem tot impreuna si stim in continuare sa radem si sa iubim.. numai ca din cand in cand ni se face dor.. si atunci mai ascultam cate-o melodie care ne aminteste de cum eram si promitem sa invatam din nou sa visam mai mult si sa ne pastram zambetul de copii si sa nu uitam de lucrurile care conteaza cu adevarat de fapt.. luna mai are ceva special ;)

No comments: